Pāriet uz galveno saturu

Rīta stundai zelts mutē

Šorīt baudīju to, ko parasti tādām guļavām, kam saldākais miegs ir no rīta, tik bieži  nenākas redzēt. Par cik ir iestājies rudens, sākušās skolas gaitas, tad arī mani rīti ir diezgan agri.Tad kad visi izvadāti pa vietām, esmu iesākusi iziet nelielā rīta pastaigā ar suni.Un šorīts bija tik brīnišķīgs, nodomāju...cik žēl, ka nav līdzi fotoaparāts...bet tad iedomājos izmantot mobilā tālruņa iespējas...un viss sanāca...protams kvalitāte jau nav tā labākā, bet sajūtas priekš sevis nofiksēju...

Tā nu mēs abas vērojam fantastisko miglas segu,
kas šorīt bija klājusi Gauju...


Tas bija kaut kas ļoti brīnišķīgs...



Suņa prieki.




...arī Jums lai izdevusies šī diena...

Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.