sestdiena, 2012. gada 7. aprīlis

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!







5 komentāri:

  1. kāda Tev brīnišķīga kolekcija - man arī bija kolekcijas kolekciju galā, tai skaitā arī apsveikuma kartiņas, tik man bija tolaik nopērkamās, ne tik seni eksemplāri :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, šīs man ir īpaši mīļas, bet ir man arī pilns ar padomju laika un arī vēl senākas par šīm, tām pienāks cita reize atrādīties:)

      Dzēst
  2. Super... Mēs tieši šodien ar mammu pētījām kartiņu, kuru pirms 70 gadiem savai māsai iesvētībās dāvināja mana vecmāmiņa. :) Ļoti labi saglabājusies par spīti savam cienījamajam vecumam, kā arī mana Vecmāmiņa pati ar vēl sprigana kā kalnu kaza :))

    AtbildētDzēst
  3. The old cards as so lovely.
    Happy Easter
    Kay

    AtbildētDzēst