Pāriet uz galveno saturu

1. septembris

Mīļie draugi, sveicu Jūs visus Zinību dienā!
Protams, mēs visi šajā dienā atceramies, kad paši vēl ar asteru un gladiolu pušķiem devāmies uz skolu.Tad nu šajā sakarā es atminos, kā mēs sveicām savus draugus ar šādām apsveikuma kartiņām:







Lūk mana meita(kas stāv vidū) ar saviem klases biedriem.Tās pašas asteres, kas laiku laikos.



Un atkal tiek iemēģināti skolas soli, kas pa vasaru jau
nedaudz piemirsušies.
Labas sekmes tiem, kas mācās!

Komentāri

  1. ...un atceros to laiku skolas formu, tumši zilo kleitu ar baltām apkaklītēm un baltu priekšautu... rādīju savu bērnu skolās, kādas mums bija skolas formas un ka parastajās dienās vilkām melnus priekšautus, bet īpašās dienās - baltus... atmiņas, atmiņas...

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.