Pāriet uz galveno saturu

Papīra lelles.

Bērnībā viena no mīļākajām nodarbēm bija spēlēšanās ar papīra lellēm. Man ļoti patika tās zīmēt, izdomāt kāds būs apģērbs.Es pat atceros kādas izskatījās manas mīļākās  lelles,diemžēl neviena no tām man nav saglabājusies. Mēģināju savas meitenes ieinteresēt ar šo nodarbi, bet mūsdienu bērnus diemžēl tas neaizrauj.Bet  mums tapa viena vakara zīmēšanas pasākums, un es uzzīmēju papīra apģērblāci.Tas bija jau pasen, un tās mūsu zīmētās lelles bija jau pazudušas.Taču nesen mazās meitas atvilknē tomēr atradās mana zīmētā lācene.




Komentāri

  1. ...es arī spēlējos ar papīra lellēm... tās man bija mīļākās, jo tām varēja vienā dienā uzzīmēt tik daudz dažādu apģērbu... atceros, mīļākā spēle ar draudzenēm: ateljē... burtnīcās lapas bija pārlocītas uz pusēm, tajās glabājās drēbes (respektīvi skaitījās skapis)... pagājušā gadā man mazais puika veidoja projektu, ar ko viņa vecāki spēlējās bērnībā, kādas bija mīļākās rotaļlietas utt, un tad es izvilku ārā savas papīra lelles... jā jā, man joprojām tādas ir, pat īru kaimiņu meitenēm dažas iedāvināju, kā viņas tagad spēlējas... es pat parādīju viņām kā var uzzīmēt jaunas drēbes, savādāka dizaina, bet lai būtu uz auguma... eh atmiņas!!!

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.