Pāriet uz galveno saturu

Košais lācis.

Šodien parādīšu piekto nedēļas lāci.Tas ir īpašs ar to, ka tika taisīts kā dāvana vienam burvīgam veikaliņam-ZAZA.Par cik man ir divas meitas, mēs to veikaliņu esam iecienījušas.Tas ir bērnu apģērbu veikaliņš, kur īpaši ir padomāts par mazajām dāmām, lai gan arī puisīši nav piemirsti, tomēr meitenes tajā var izpucēties pēc sirds patikas, jāsaka gan,ka mana lielā meita sāk skumt, jo apģērbi tajā ir līdz 12 gadu vecumam, un viņai šis nu ir pēdējais gadiņš šajās košajās kleitās.Vēl var piebilst,ka veikaliņš ir latvietes veidots.Ko te daudz stāstīt paskatiet paši: .http://www.zazacouture.com/
Te nu ir tas, kas man sanāca no tā košuma.

Uz peciņām veltījums zīmolam.

Fonā manas meitas kostīms, kam lācis pieskaņots.

Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.