Pāriet uz galveno saturu

Vārnas.

Manas jūtas pret šiem putniem ir tik spēcīgas, ka viņi ir vieni no manām iedvesmām radošajiem darbiem. Biju izredzētā kāda vārnēna dzīvē, kuram pirmie lidojumi nebija pārāk veiksmīgi.  Kāda mana paziņa man pastāstīja savdabīgu stāstu- ja kādā konkrētā laikā pabarojot vārnu, tad tiekot pielabināta karma:). Ja tam ticu, tad ar karmu rēķinus būšu nokārtojusi:). Pieskatīju to dažas dienas, līdz palaidu atpakaļ kokā pie vecākiem. Ģimenes atkalapvienošanās bija neizsakāmi emocionāla! Ar šīm dažām kopā būšanas dienām pilnībā pietika, lai vārnas iemantotu īpašu vietu manā sirdī. 

Tuvākajas dienās visa šī Vārnu saime dosies uz Pēterburgu, lai piedalītos izstādē. Viens no mīluļiem jau mēnesi ir ar izstādes pieredzi. Tas uzlūkoja apmeklētājus Siguldas devonā. 
















Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.