Pāriet uz galveno saturu

29.februāris.

Lai arī apkārt blogu dzīve pieklususi, vēl joprojām esmu uzticīga saviem "sajūtu putekļiem"! Manu blogu vairāk varētu pielīdzināt virtuālajai bilžu grāmatai. Man katra diena paiet radot ko jaunu- šujot, zīmējot. Un  to es iegrāmatoju šeit un reizē arī dalos ar Jums mani sekotāji! Šodien kārta atrādīties 29 februārī pasauli ieraudzījušiem Lācēniem - Lielajam un Mazajam. Kas savu dzimšanas dienu turpmāk svinēs kopā ar savu draudzeni Guntu. Patiesībā Lielajam Lācim bija jādodas pie Guntas uz dzimšanas dienu. Tad nu devu viņam līdzi kronīti, jo uz balli ir jāsapucējas. Bet Viņš kategoriski atteicās likt galvā kroni. Tad nu lai kaut kā pierunātu šo svētku aksesuāru paņemt līdzi, piedāvāju Viņam kompānijā ņemt mazo Īkstīti. Iesēdinājām to kronī un apsējām kronīti ap rociņu. 
Lielais Lācis ir pildīts ar skaidām, tas ir 50 cm liels. Tas var paskatīties gan pa labi, gan pa kreisi un pakustināt savas rociņas un kājiņas. Savukārt mazulis ir vien 10 cm. Tas arī prot kustināt rociņas un kājiņas. ...un zinu, ka Gunta Viņus ļoti mīl:)!












Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.