Pāriet uz galveno saturu

Svārki.

Vasarai esmu gatava ! Sašuvu, šai vasarai tik aktuālos, garos svārkus. Ļoti patīk šis garums, ka plandās pat pa zemi. Starp citu tikko lasīju 1993 gada "Rīgas modes " un tā gada aktualitāte - gari svārki un ne tikai ...citēju: "patlaban lielākais jaunums ir tas, ka blakus mini garumam pārliecinoši nostājas maksi. Reizē to varētu uzskatīt par vēl vienu modes smaidu par dzīvi: kārtējās ekonomiskās krīzes laikā mode kārtējo reizi pieliek klāt vairāk auduma ( modes vēsturē spilgts precedents - Kristiāna Diora radītā " new look" parādīšanās pirmajos pēckara gados)..."


Komentāri

  1. skaists bruncis - nu jau man ar sāk gribēties kādu feinu maksibrunci :)))
    Man tik būtu žēl to, kas nopluks pa zemi velkoties...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man gan nebūs, priecāšos šo vasariņu:))), ko tur taupīt

      Dzēst
  2. Skaisti un vasarīgi!
    Nekas - šogad nodriskāsi apakšu, nākamgad nogriezīsi 3-5 cm un svārki atkal būs kā jauni un garuma izmaiņas pat daudz nemanīsi. ;cP
    Es laikam jau pagājušajā vasarā jutu 1993. gada tendences, jo TIK ļoti sagribējās maksi! :c) Man gan ir kleita. Arī puķaina. Priecājos vēl šovasar. :c)

    AtbildētDzēst
  3. Ooo, ku eleganti! Kas par skaistu audumu! Un svārku garumam ir noteikta korelācija ar ekonomiskajiem procesiem. Tas jau esot pārbaudīts fakts:)
    P.S. Man gan pašai vienmēr ir simpatizējuši maksi brunči, neatkarīgi no maka biezuma:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Audums ir ļoti skaists. Es kā ieraudzīju uzreiz zināju, ka tas būs maniem garajiem brunčiem, tik gleznains un krītošs. Nepaspēja pat plauktā iegult, kā pārtapa apģērbā. Es arī esmu par maksi brunčiem:)!!!

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.