Pāriet uz galveno saturu

Nākamā gada sapnīši.

Strādāju vēl pie šā gada pēdējiem darbiņiem, bet domas jau lidinās ap nākamā gada idejām.Nu tik ļoti jau gribas ķerties tām klāt, bet nu gan laiks pabeigt to, kas pabeidzams un nodoties svētku sajūtām.Bet mazliet jau pasapņot ko un kā darīšu jau drīkst jebkurā brīdī.Un kad liksies ka nav ko darīt palasīšu šo ziņu:)
Protams viens no maniem lielajiem darbiem būs klauniņu sapošana pēc manas gaumes.
Bet tas kas pārņēmis manu prātu uz doto brīdi, ir mana jaunā grāmata ar kuru es eju gulēt un dažreiz arī mostos.Nav man nekāda sertifikāta ne lāču, ne leļļu veidošanā, visu taisu uz personīgo izjūtu un šī grāmata man ir gluži kā saldais ēdiens , apvienojot personīgo pieredzi ar dažādiem meistarklases knifiņiem, kas aprakstīti šajā grāmatā, esmu ceļā uz savu ideālo Lāci ! Līdz tam gan vēl ilgs ceļš ejams, bet esmu apņēmības pilna.Nu aizrāvuši tie lācīši mani ir ļoti!!!

Šī ir mana jaunā grāmata, ar vilinošajiem virsrakstiņiem ,
un čupiņa ar audumiņiem
Te esmu savākusi tematiskus dekoriņus
nezinu kurš būs vispiemērotākais
jaunajam lācītim.
Bet šis ir man visīpašākais uzdevums, ko pati sev piedāvāju!
Te ir redzams mans visuzticamākais bērnības biedrs.
Cienot viņu domāju, ka varbūt arī mūsdienu
bērnus varētu iepriecināt šāds mincis.
Pilnīgi noteikti arī jaunais minka
būs no plīša un ar skaidu
pildījumu...

Komentāri

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.