Pāriet uz galveno saturu

Pūcītes.

Pirms vairākiem gadiem man sanāca būt kādās kāzās.Uz tām gan devos vairāk kā vīra pavadone un jauno sievu zināju vien kā vīra drauga līgavu bet personīgi nepazinu.Bet sanācis nu ir tā, ka šobrīd ar toreizējo jauno sievu mūs saista ne tikai tas, ka mūsu vīri ir pazīstami, bet arī mēdzam padalīties par bērnu audzināšanu, radošiem darbiem un jā...Līga ierādīja man šīs bloga lietas.Viņa apdzīvo http://ligaspasaule.blogspot.com/. Bet jaukākais ir tas, ka šodien Līgai ar vīru ir īpaša diena, un man prieks, ka varēju viņai palīdzēt tikt pie dāvaniņas, kuru viņa bija iecerējusi uzdāvināt vīram.Starpcitu arī es sveicu Tevi un Aigaru un novēlu visu ...visu...visu...Nu redz kā dzīvē notiek! Šodien tātad viņi atzīmē savu ''Lina'' dienu un dāvaniņu varu pa kluso parādīt:

Lai šīs pūcītes tad arī nosargā Jūsu ģimenes atslēdziņas.




Komentāri

  1. Vai cik mīļi! Paldies! :) Pūcītes, kā jau Tu zini, manuprāt, ir ļoti izdevušās un jau pie atslēgām! ;)

    AtbildētDzēst
  2. ...šī nu gan ir forša un mīļa dāvana Līgai...

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.