Pāriet uz galveno saturu

Ehidna.

Man ļoti  mīļa dāvana - kristāla Austrālijas ehidna
nu pārtapa par ķēdītes kulonu.
Tik ļoti man tā patīk, ka vēlējos to just sev blakus kad vien iegribās !

Iesēdināju to tilla ligzdiņā.

 Iestiprināju rotu sagatavē.
Kulons gatavs !

Ievēru to pagarās ķēdītēs.
Piekarināju ķēdīšu un upes pērļu dekoriņu un vēl strausa spalvu(vietējo:)).
To visu var noņemt un atstāt tikai ehidnas sainīti.


Tagad ar to varu rotāties, vai vienkārši paslēpt  somiņā kā talismanu !


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.