Pāriet uz galveno saturu

Vēl dažas dāvanas.

Šī mana iemīļotā mežģīņu trafaretu tehnika.
Dāvana sastāv no divām dāvanām,
gatavas tās tiek salīmētas kopā.

Dāvana bērnu deju skolotājai no pimklasniekiem. Šoreiz viņu
lomas ziemas pasakai-bitītes un taureņi.
Noformējumā saldais un veselīgais eliksīrs, ko
sanesuši taurentiņi un bitītes:).

Komentāri

  1. Can I just say what a relief to uncover somebody that actually understands what they're talking about on the internet. You actually understand how to bring an issue to light and make it important. More people need to look at this and understand this side of the story. I was surprised that you aren't
    more popular given that you definitely possess the gift.
    my web page :: bacalao

    AtbildētDzēst
  2. Kristīn, šis dāvanu iesaiņojums man ļoti patika! Kad ieraudzīju M.Laivam rokās to visu, daudzas reizes atskatījos uz to visu :) Skaisti, gaisīgi un mīļi :) KOLOSĀLI!!!!!!!!

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.