Pāriet uz galveno saturu

Dāvana raudzībām.

Dāvanā griķu pakaviņš.

...un lācītis...

Pakaviņu satin pa spirāli un iesēdina saiņojamam materiālam pa vidu.
 Izmanto flizelīna tipa iesaiņojamo materiālu.

Sasiešanai izmantoju kokvilnas mežģīni un
slīpā diegā piegrieztas auduma lentas no tā paša auduma kas izmantots lācītim.

Dāvanai abos stūros flizelīnu saņemu uz augšu un sasienu ar mežģīni.
Mežģīnes galu nenogriežu, bet brīvi pārstiepju uz pretējo stūri un sasienu otru stūri.

Lācis tiek iesēdināts kā dīvāniņā.
Sasietam stūrim apsienu dekoratīvu šleipi no slīpā diega lentas.
Flizelīna galus ieloku uz iekšu un pielīmēju ar karsto līmi, lai nelokās ārā.

Tādu pašu pušķi veidoju pretējā stūrī, bet vienu auduma lentas galu vēl apviju ar pārstiepto mežģīni.

Pie viena no pušķiem ar tievu satīna lentu piesienu kartiņu.

Komentāri

  1. burvīgi! a, klau, es vienmēr esmu prātojusi - spilvenos drīxt likt visparastākos veikalā nopērkamos griķus vai tur ir kādi citi??

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šī dāvana ir saiņota pēc pasūtījuma, mans šūtais ir lācis, bet pakaviņu deva , tas ir pirkts kaut kur Rīgā...nesen sākts ražot...un pildījumam esot izmantotas griķu sēnalas miksētas pusi uz pusi ar tām granulām ko parasti izmanto šiem maisiem:).

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.