Pāriet uz galveno saturu

Kārums.

Skaudība nav laba lieta, bet ,kad tuvojās rudens, mani pārņem labsirdīgā skaudība redzot, ko tik visu saimnieces nesagatavo ziemai. Nav jau tā, ka es neko nemāku, bet kaut kā tā laika nepietiek. Vai nu šuj, vai ravē dobes, vai  gatavo ziemai gardumus. Tad nu šiem gardumiem laiks nekad nepietiek.Taču man nebija izvēles, kāda mana draudzene vienkārši man uzdāvināja spainīti ar brūklenēm un man neatlika nekas cits, kā parūpēties par to, lai tās kopā ar āboliem un garšvielām pārtaptu par kārumu ziemai. Tad nu tagad man ir prieks par to, ka vismaz ievārījuma burciņas man būs sarūpētas, un paldies draudzenei !!! Secinājums- tas jau nemaz tik daudz laika nepaņēma(ja neskaita to, ka odziņas pie manis pašas atbrauca) nu vienkārši vajag to apņemties, ieplānot un izdarīt!!!





Komentāri

  1. Oooooh Wow, Kristine!!! How taisteful your jam looks! I can almoste smell it here8
    I woold love some on my bread tomorow morning!
    Niami Niami Mmmmmmmmmm..........:-)

    AtbildētDzēst
  2. ...a burciņas gan foršas... siekalas tek skatoties uz tām un uz to saturu...

    AtbildētDzēst
  3. Mmmm.. izskatās gardi! Un burciņas arī dikti skaistas!

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

Priecīgas Lieldienas !

Bērnībā ļoti aizrāvos ar apsveikuma kartiņu kolekcionēšanu, nu laikam jau visi mani vienaudži tolaik kaut ko krāja:). Esmu savu kolekciju saglabājusi un apskatot krājumus atradu pagājušā gs. 20-30 gadu Lieldienu kartītes. Priecīgas Lieldienas visiem !!!

Gruzija - Kabuleti - Batumi.

Lampa.

Šoreiz no lietotiem svārkiem tapa jauna kleita lampai. Ideja šādam svārku pielietojumam nav mana, bet kādreiz noskatīta internetā. Lampas raksturs var būt tik mainīgs, viss atkarīgs no svārku auduma un rakstiem. Svārkus piemeklēju lietotu preču veikalā, dekorēju ar senu mežģīni.