piektdiena, 2011. gada 12. augusts

Mans ''plānotājs''.

Esmu pamanījusi, ka bieži Blogeres stāsta par to, kā viņas plāno dienu, lai varētu ieplānot laiku rokdarbiem, bērniem, sev u.t.t.Tad nu  vienmēr tos izlasu un priecājos par to, kā kādam tik jauki izdodās visu saplānot jau iepriekšējā dienā un pieturēties pie saplānotā. Varu pastāstīt par sevi,bet brīdinu, tas nu noteikti nebūs nekāds paraugs .Tā ir tikai mana ikdiena.
Parasti rīts man sākās ļoti vēlu, jo praktiski vienmēr sagadās tā, ka esmu strādājusi ar rokdarbiem līdz trijiem naktī, un tad nu no rīta velku sevi aiz ausīm ārā no gultas.Tad seko lēnas un nesteidzīgas brokastis, nu tad gan tiek saplānoti dienas svarīgākie darbi.Bērni, protams, dienas plānošanā vienmēr izdara savas izmaiņas.Pa dienu tiek aizbraukts kur jāizbrauc, satikts kas jāsatiek un laiks paskrien nemanot un pēcpusdiena klāt.Tad seko pusdienas, kas parasti arī ir vēlāk nekā parasti pieņemts, un tad nu sākās mani radošie darbi.Lēnām saplānoju, kas un cik daudz jāpadara, sagatavoju materiālus,veicu priekšdarbus.Tad vēl vakara bērnu laiks, un tad kad bērni aiziet gulēt, tad ir ļoti piesātināts darba laiks.Un tā nu atkal pulkstens sen jau pāri pusnaktij...Protams tas ir tāds vasaras brīvlaika ritējums, kad bērniem ir brīvība.Rudenī atsāksies jau disciplinētāks režīms, jo bērnu dzīve būs noslogota.
 Tomēr es neesmu atmetusi cerības kādreiz tomēr tā smuki saplānot dienu stundu pa stundiņai.Vienīgi nezinu, kā to laiku, kad top manas mīļmantas, saplānot,jo tanī brīdī laiks ir pilnīgi apstājies, pat pazudis...

Interesanti ir tas, ka neņemot vērā šo brīvo plānojumu man izdodās diezgan daudz pa dienu paveikt.Protams bieži uz miega rēķina.
Lai nu kā, laiks vienmēr ir par maz.
Un vēl es sevi varētu nodēvēt par vakara Blogotāju, jo ziņu parasti ievietoju vakaros. (:

2 komentāri:

  1. Man arī plānošana ne visai padodas. Un visi darbi parasti vislabāk sokas vakarā/naktī. Rītos pārsvarā esmu diezgan nekāda. Bet nu neko - tā tikšķ mans bioloģiskais pulkstenītis. :)

    AtbildētDzēst
  2. Es esmu mēģinājusi saplānot, bet kaut kā nesanāca pie grafika pieturēties... :D

    AtbildētDzēst